loading...
بینش
حمیدرضا بازدید : 116 پنجشنبه 13 بهمن 1390 نظرات (1)

زوجي در انگلستان با لباس و آرايشي شبيه به شرك و پرنسس فيونا به عقد هم درامدند.آرايش اين زوج 3 ساعت طول كشيده است..اين زوج با همراهي 100 نفر كه انها نيز با پوشيدن لباس هاي شخصيت هاي كارتون شرك در جشن اين زوج شركت كردند.

كريستين انگلند 40 ساله امروز با نامزدش كيت گرين 44 ساله ازدواج كردند. كريستين در اين باره مي گويد اين ايده ابتدا به ذهن من رسيد زيرا كيت واقعا شبيه شرك بود و كيت افزود : چه كسي فكر مي كنه كه بتونه شبيه يك ديو به نظر برسه ؟برايم بسيار عجيب بود ولي واقعا لذتبخش بود.

 

 

 

حمیدرضا بازدید : 61 سه شنبه 11 بهمن 1390 نظرات (0)

به نقل از گاردین، این توصیه که هر شخص باید هر روز ۸ لیوان آب بنوشد هیچ پشتوانه علمی ندارد و درصورتی که فردی آن را رعایت نکند خطری متوجه او نیست.

از سوی دیگر، نوشیدن بیش از حد آب نه تنها برای بدن مفید نیست بلکه ممکن است خطراتی هم به همراه داشته باشد؛ این عامل سبب میشود، میزان سدیم موجود در خون به طور خطرناکی پایین بیاید. به اعتقاد دانشمندان سیستم تنظیم آب بدن در انسان به قدری پیچیده و دقیق است که در زمانی خاص نیز با تشنگی به شما اعلام میکند که نیاز به نوشیدن آب دارید.

به این ترتیب بهتر است فقط هنگام تشنگی و در زمانی که بدنتان به آب نیاز دارد اقدام به نوشیدن این مایع حیاتبخش کنید

.

حمیدرضا بازدید : 165 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

 سال2012 :بسیاری از دانشمندان با توجه به شرایط كنونی زمین و بحرانهای موجود بسیار نگران حیات بشر بوده و به مطالعه بر روی حقایق و حوادثی می پردازند كه می تواند روزی منجر به یک حادثه و اتمام حیات بر روی سیاره آبی شود. به اعتقاد برخی نظریه ها پایان یافتن جهان كه در تقویم باستانی اقوام مایا تاریخ آن سال 2012 ذكر شده است می تواند به دلایل مختلفی به واقعیت تبدیل شود. نشریه تلگراف نیز با توجه به این نظریه ها و مدارك به بررسی برخی از این دلایل و میزان احتمال تحقق این حوادث پرداخته است

 

.

حوادث ناشی از حمله بیگانگان فضایی:

سال 2012 :این حوادث در ابتدا به موضوع بسیاری از آثار هنری علمی تخیلی تبدیل شد اما به تدریج محققان دریافتند كه نگرانی از حوادث ناشی از حمله بیگانگان به زمین رو به افزایش است. تعداد موارد مشاهده یوفوها افزایش پیدا كرده و نشانه ها و مدارك زیادی از مشاهده این پدیده های

غریب ارائه شده است. از جمله این شواهد تلاش دولتهای مختلف در سرتاسر جهان برای كنترل یوفوها طی 50 سال گذشته است. اما با وجود تمامی این شواهد و مدارك كه بسیاری آنها را خیالی و زاده توهم شاهدان می دانند، احتمال وقوع حمله بیگانگان به زمین تا سال 2012 تنها 0.1 از 10 تخمین زده شده است.

حوادث ناشی از برخورد با زمین:

سال 2012 :هزاران انجمن اینترنتی و سایتهای مختلف اعلام كرده اند زمانی در اوایل قرن 21 میلادی حادثه ای رخ می دهد که در آن سیاره ای ناشناخته با زمین برخورد كرده و یا از فاصله ای بسیار نزدیك از كنار زمین عبور خواهد كرد و در نتیجه تمدن را نابود كرده و یا خسارات و دگرگونی های عظیم و جبران ناپذیری را بر روی زمین به جا خواهد گذاشت.

این سیاره با نام خیالی "نیبیرو" سیاره ای در منظومه خورشیدی فرض شده است كه در مداری نامنظم در حركت بوده و هر سه هزار و 700 سال یكبار به قسمتهای داخلی منظومه خورشیدی راه پیدا می كند. شواهد بسیار كمی برای اثبات این نظریه ارائه شده است كه از آن جمله می توان به معرفی 10 سیاره توسط ناسا در سال 2005 اشاره كرد كه در خارج از منظومه خورشیدی به سر می برند و شاید تا سال 2012 به قسمتهای داخلی منظومه خورشیدی وارد شده و از نزدیكی زمین عبور كنند. با این همه احتمال وقوع این حادثه 0.2 از 10 تخمین زده شده است

 ادامه مطلب را حتما بخوانید.

حمیدرضا بازدید : 46 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)

 

مردی چهار پسر داشت. هنگامی که در بستر بیماری افتاد، یکی از پسرها به برادرانش گفت:



«یا شما مواظب پدر باشید و از او ارثی نبرید، یا من پرستاری اش می کنم و از مال او چیزی نمی خواهم؟!»



برادران با خوشحالی نگهداری از پدر را به عهده او گذاشتند و رفتند. پس از مدتی پدر مُرد. شبی پسر در خواب دید که به او می گویند در فلان جا، صد دینار است، برو آن را بردار، اما بدان که در آن خیر و برکتی نیست.



پسر سراغ پول ها نرفت. دو شب بعد هم همان خواب ها تکرار شد تا آنکه در شب سوم خواب دید که می گویند، در فلان مکان یک درهم است. آن را بردار که پُرخیر و برکت است!پسر صبح از خواب برخاست و همان جایی که خواب دیده بود، رفت و یک درهم را برداشت.



در راه با آن دو ماهی خرید. هنگامی که شکم آنها را پاره کرد، در شکم هر کدام یک دُر یافت. یکی از دُرها را به درگاه سلطان برد و پادشاه که از آن خوشش آمده بود، پول زیادی به پسر داد و گفت: «اگر لنگه دیگر آن را بیاوری، پول بیشتری می گیری.پسر دُر دیگر را نیز به قصر شاه برد و سلطان با دیدن دُر به وعده اش عمل کرد و پسر به برکت احترام به پدرش از ثروتمندترین مردان روزگار شد.

حمیدرضا بازدید : 54 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)

مردی مقابل گل فروشی ایستاد. او می‌خواست دسته گلی برای مادرش که در شهر دیگری بود سفارش دهد تا برایش پست شود. وقتی از گل فروشی خارج شد٬ دختری را دید که در کنار درب نشسته بود و گریه می‌کرد. مرد نزدیک دختر رفت و از او پرسید : دختر خوب چرا گریه می‌کنی؟ دختر گفت: می‌خواستم برای مادرم یک شاخه گل بخرم ولی پولم کم است. مرد لبخندی زد و گفت: با من بیا٬ من برای تو یک دسته گل خیلی قشنگ می‌خرم تا آن را به مادرت بدهی. وقتی از گل فروشی خارج می‌شدند دختر در حالی که دسته گل را در دستش گرفته بود لبخندی حاکی از خوشحالی و رضایت بر لب داشت. مرد به دختر گفت: می‌خواهی تو را برسانم؟ دختر گفت: نه، تا قبر مادرم راهی نیست! مرد دیگرنمی‌توانست چیزی بگوید٬ بغض گلویش را گرفت و دلش شکست. طاقت نیاورد٬ به گل فروشی برگشت٬ دسته گل را پس گرفت و ۲۰۰ کیلومتر رانندگی کرد تا خودش آن را به دست مادرش هدیه بدهد!

شکسپیر می‌گوید: به جای تاج گل بزرگی که پس از مرگم برای تابوتم می‌آوری، شاخه ای از آن را همین امروز به من هدیه کن!

 

منبع:seemorgh.com

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 7,562