loading...
بینش
حمیدرضا بازدید : 46 جمعه 09 دی 1390 نظرات (0)


آقای ایرانسل !
نوکرتم !
داداش !
من تو مسابقه شرکت نمی کنم!
به جون مامانم adsl دارم!
صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس ام اس فروش ویژه بیدار نکن.
شارژ جایزه بخوره تو سرت 1000000تومان شارژ کنم 100تومن بدی!
موبایل بانک نمیخوام!
اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!
نکن برادر من !
‌نکن پدر من !
نکن لعنتی !
من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟
بابام گرفته؟
داییم گرفته؟؟؟؟کی گرفته؟؟
چی میخوای از جوووون من لعنتی ؟

برچسب ها ایرانسل , داداش , نوکرتم , adsl ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 7,574